Minecraft FULL Tüm Sürümleri İndir! (2018)

35 Yorum
  Artık Minecraft ayrı ayrı tüm sürümleri indirmenize gerek yok. www.ytbahmetkaan.com aracılığıyla sadece 2 mb ile tüm sürümleri indirmiş oluyorsunuz :))) Hepinize iyi oyunlar !:;-)


                                                               rar şifresi : ahmetkaan





35 yorum

abi yüklenmiyor 18 onlyden bıktım

indiremiyenler link: http://www.dosya.tc/server11/996hcq/Minecraft_Tum_Surumler.rar.html

kardeş şifre : ahmetkaan

boşuna denemeyin ordan oraya ordan oraya yönlendiriyor ellerim bomboş

Çok balliyim 2 sn de indirdim:D

deneme sürümü indi yoksa ben mi yanlış yaptım. yardımcı olurmusunuz

kardeş iyi verdinde kopyalanmıyo

bilmiyosanız indirmeyin bide bosuna yapmayın diyorlar kardeş sen bilmiyosun ben burdan 50 kere indirdim

cok oyuncuya girebiliyormuyuz ?

Senin ben ta para kazancam diye zütünü verecek aq delisi

teker teker yazdım ama oldu .. saol ... ADAMSIN.

tam bi piçsin amk

kardes 1.13 ciktiginda nasil guncelleyelim?

sadece sen değilsin bu minecraft sonuçta ben 1 sn de indirdim :/

saol :)
AAAABİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

indiremiyorum arkadaşlar sürekli reklam sitelerine atıyor indir linki

e bende rar dosyası cıkmıyo

Yorum için açıklama